Guitar -->

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΣΑΛΠΙΣΜΑ"... Αφιέρωση του Δημήτρη Ιατρόπουλου στα Προμήθεια




ΣΑΛΠΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΉ ΔΗΜΉΤΡΗ ΙΑΤΡΌΠΟΥΛΟΥ


Το ποίημά του «ΣΑΛΠΙΣΜΑ» αφιερώνει με μήνυμά του ο ποιητής Δημήτρης Ιατρόπουλος στα Προμήθεια 2011.

O Δημήτρης Ιατρόπουλος είναι ποιητής, ωδοποιός, δοκιμιογράφος, χρονογράφος, έγραψε Μιούζικαλ και Παιδικό Θέατρο, έστησε Χάπενινγκ και Ποιητικές Βραδιές και μετέχει σε συναυλίες περιοδεύοντας στην περιφέρεια (μέλος της Ενώσεως Συντακτών, της Εταιρίας Θεατρικών Συγγραφέων και της Ένωσης Δημιουργών Ελληνικού Τραγουδιού (Ε.Δ.Ε.Τ).
Πάνω απ’ όλα είναι ένας φλογερός Έλληνας που μιλάει ανοιχτά και πάντοτε τη γλώσσα της αλήθειας. Τον ευχαριστούμε για την αφιέρωση.

..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

* Σ Α Λ Π Ι Σ Μ Α ..*

————————

*Δεν κάνω πια πίσω,

Το στρίβω για εμπρός,

Παντού όπου γυρίσω,

Με σπρώχνει ο καιρός.

*Ανοίγω τη βρύση,

Και τρέχουν φωτιές,

Με έχουν αντλήσει,

Χιλιάδες φορές..

*Δεν έχω άλλο τράτο,

Στο δρόμο θα βγω.

Με πήγαν στον πάτο,

Τους πάω στο γκρεμό!

*Δεν θέλω μνημείο,

Του Άγνωστου Έλληνα.

Μονάχος μου έμεινα,

Αρχαίο αγγείο..

*Οι δήθεν φωστήρες,

Πηδούν στο κρεβάτι μας.

Θα βγούμε για πάρτη μας,

Και τέρμα οι “σωτήρες”..

*Δε γουστάρω κανένα,

Τα όνειρά μου ένα-ένα,

Αριθμούς τάχουν κάνει,

Με τους τηλεφακούς..

*Δε γουστάρω κανένα,

Παρά μόνο Εσένα,

Έλληνά μου που βλέπεις,

Αδελφέ μου που ακούς..

*Μονάχα από Εσένα περιμένω,

Με στίχο αγριεμένο,

Που διόρθωσε ο Θεός..

*Μονάχα από Εσένα περιμένω,

Εσύ είσαι το Τρένο,

Εσύ είσαι κι ο Σταθμός..

*Μονάχα από Εσένα περιμένω

Χαλάω την παρτίδα,

Δεν παίζω, εδώ κι εμπρός!

*Μονάχα από Εσένα, περιμένω,

Εσύ είσαι η Πατρίδα,

Εσύ είσαι τ’ ΑΓΡΙΟ ΦΩΣ !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.