Guitar -->

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΜΑΥΡΗΣΤΕ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ




Όταν η προπαγάνδα χρησιμοποιεί τους αθώους σε εμετικές διαφημίσεις τρομοκρατίας….

Μία απάντηση από απλό πολίτη


@ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΙ?
@ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΟΙ ΒΑΡΙΑ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΦΑΡΜΑΚΑ?
@ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ?
@ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ?
@ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΤΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΩΝ?
@ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΎΝ ?
@ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ?
@ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΑΚΡΙΑ?
@ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΑΖΕΣ-ΒΑΜΒΑΚΙ-ΟΞΥΖΕΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΓΗ?
@ΓΙΑΤΙ…………ΓΙΑΤΙ…………ΓΙΑΤΙ………………….;;;

ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ-ΥΠΗΡΕΤΕΣ,ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ!
ΜΑΥΡΗΣΤΕ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Η Ελβετια γιατι δεν ειναι κυριε?
Η Δανια γιατι δεν ειναι κυριε?
Η Βρετανια που ειναι στην Ε.Ε γιατι δεν εχει ευρω κυριε?
Μηπως εψαχναν για μαλακες κυριε?
Ανώνυμος είπε...
καλα ρε πουστη μου, σε ποιους απευθυνονται με αυτη τη μαλακια;τοσο πολυ εχουν υποτιμιση τη νοημοσυνη μας!βεβαια με τα σκατα που εχει στο κεφαλι ο σαμαρας για μυαλο λογικο ειναι να μας περνα για μαλακες.
Ανώνυμος είπε...
Μετά την υποστολή της Ελληνικής Σημαίας που έπαιξε σε διαφήμισή τους (http://www.youtube.com/watch?v=7fuPiKUZyj0) έβγαλαν αυτό. Προσπαθούν να μετατρέψουν τις αθώες ψυχές-προσωπάκια σε τρομοκράτες της κοινής γνώμης.
Harry Igoumenidis είπε...
Ντροπή!!! Είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να νοιώθουν οι υπεύθυνοι (τα καθίκια, οι μαλάκες, αυτά τα σάπια αρχίδια λέω εγώ) που τόλμησαν να βάλουν μπροστά τα παιδιά !!! Αυτή η κωλο φάρα που μας έφτασε ως εδώ έχουν αυτό το θράσος ??? Και ο κόσμος τους το επιτρέπει και τους ψηφίζει ??? Λυπάμαι για αυτούς ... είναι άξιοι της μοίρας τους !!! Ουουουουουουστ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.