Guitar -->

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Επιστολή πατρος το 1940


επιστολή ενος πατερα το 1940, απάντηση στον γιό του που του ζητά σε πια διεύθυνση να στείλει γράμμα στον αδελφό του, που πολεμούσε κι αυτός σε άλλο σημείο του μετώπου.

Η απάντηση συγκλονιστική:

"Παιδί μου μου ζητάς τη διεύθυνση του αδελφού σου.

Σου τη γράφω "Πάνθεον Ηρώων. Σφίξε την καρδιά σου.

Σε φιλώ

Ο πατέρας σου"
επιστολή ενος πατερα το 1940, απάντηση στον γιό του που του ζητά σε πια διεύθυνση να στείλει γράμμα στον αδελφό του, που πολεμούσε κι αυτός σε άλλο σημείο του μετώπου. 

Η απάντηση συγκλονιστική: 

"Παιδί μου μου ζητάς τη διεύθυνση του αδελφού σου. 

Σου τη γράφω "Πάνθεον Ηρώων. Σφίξε την καρδιά σου. 

Σε φιλώ  

Ο πατέρας σου"








πηγη


http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2012/10/oi-ellhnes-apo-to-pantheon-hrwwn-apantoyn-ston-antiethnikisth-th.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.