Guitar -->

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΔΗΛΩΣIΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΤΟΥ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΙΑΝΟΥ

Εις το επίκεντρο της εθνικής μας κρίσεως ευρίσκεται και η διαρκώς οξυνομένη κρίσις του προσωπικού της υποτελείας λόγω της φθοράς που υφίστανται τα μέλη του, καθώς είναι υποχρεωμένα να εφαρμόζουν τα αντιλαϊκά μέτρα των ξένων Καγκελαριών που από το 2011 κατέχουν τη χώρα, μεταξύ των οποίων μέτρων ήταν και το να καταδικάσουν σε σιγή όσους και όποιους συνεχίζουν να σκέπτονται και να μάχονται αντιμνημονιακώς και αντισυστημικώς.
 Ένας απ’ αυτούς υπήρξα και εγώ, γεγονός που το γνωρίζουν όλοι.
Πώς είναι, λοιπόν, δυνατόν να με εμπλέκουν εις τα παιχνίδια τους οι παντός είδους εκπρόσωποι του προσωπικού της υποτέλειας και μάλιστα ως...
παράγοντα λύσεως εις το πρόβλημά τους;
 Άλλωστε μόλις προχθές ανέπτυξα στην Ακαδημία Αθηνών την άποψίν μου υπογραμμίζοντας ότι η «Μόνη Λύσις» είναι η κατάκτησις της Εθνικής μας Ανεξαρτησίας.
Εμπρος εις αυτόν τον Στόχον, ας μου επιτραπεί να θεωρώ τα πολιτικά παιχνίδια που απασχολούν το υπάρχον πολιτικόν δυναμικόν ως ένα τμήμα της βαθειάς κρίσεως ενός πολιτικού χώρου ο οποίος εγκατέλειψε προ πολλού τον ελληνικόν λαόν τυφλωμένος από πολιτικές φιλοδοξίες και απέναντι εις τον οποίο η δική μου θέσις είναι η κάθετος αντίθεσις και η ανθρώπινη θλίψις.
Αθήνα, 31.12.2013
Μίκης Θεοδωράκης

1 σχόλιο:

Σε κατοικους Ελλαδος ΔΕΝ γινονται δεκτά τα γκριγκλις.
Εαν ειστε κατοικος εξωτερικου και δεν μπορειτε να χρησιμοποιησετε Ελληνικο αλφαβητο, θα μεταφραζω εγω τα σχολια και θα τα παραθετω διπλα η κατω απο το δικο σας.
Σχολια σε αλλη γλωσσα επιτρεπονται.